keskiviikko 3. toukokuuta 2017

Happiness is a piece of cake

Heissulivei ja moikkelis moi pitkästä aikaa! Sikäli mikäli mulla vielä lukijoita on jäljellä; pahoittelen jälleen kerran pitkää hiljaisuutta. Oon tullu siihen lopputulokseen että miksi yrittää pakottaa tekstiä ulos, kun voi vaan hyväksyä sen että on ihan okei että taukoja tulee, ja että ne voi kestää viikkoja tai jopa kuukausiakin. Mä en bloggaa työkseni, eikä mulla oo satoja (ei edes kymmeniä) seuraajia, joten paineet on olemattomat. Mä otan aika paljo stressiä asioista, etenkin jos jotain pitää tehdä, mutta nyt kun vihdoinkin oon tajunnu että mun blogi ei oo mikään pakollinen stressin aihe ja mä saan kirjotella  -tai olla kirjottelematta- tänne sillon ku siltä tuntuu, mä saatan jopa innostua tästä taas.

Pääsiäinen meni Nurmeksessa murun vanhempien tykönä. Törmäiltiin Minnaanki ohimennen ku vaihdettiin bussia Jyväskylässä, ja oli kyllä niin ihana nähdä pitkästäaikaa!
Käytiin myös oleilemassa yksi yö Laan ja Ap:n tykönä Tampereella. Oli kivaa. Ja kissat on kivoja.
Vappukin oli kiva, avattiin grillikausi.

Viimeksi taisin kirjoitellessani hehkuttaa Tuulia designilla juuri alkanutta työkokeiluani. Mun piti alun perin olla sielä 3 kk, mutta kun määräaika läheni me aateltiin Minnan kans, että josko mä olisin vielä toisetki 3 kk, kun kerran hommat sujuu ja on kivaa ja sillee (6 kk on maksimi mitä yhdessä paikassa saa olla, muuten en ehkä koskaan lähtisi tuolta haha). Oon tykänny kovasti siellä olla, ei uskoisi että kolme kuukautta meni jo! Aika kuluu ku siivillä mukavassa paikassa ja mukavassa seurassa.

Herttaa pukkaa! (Vink vink, jos klikkaat nimeä pääset verkkokauppaan mistä noita saa!)
Kahvitauko. <3
Mä oon ihan rakastunu näihin Esteri-koruihin. Luonnonvalkonen on ihanan raikas kaiken sen upean väriloiston seassa.

Se on joka vuosi sama homma, että kun kevät on täydessä loistossaan ja kesä lähenee, mä intoudun enemmän tekemään kaikkea, niinkuin esimerkiksi päivittelemään blogia, siivoilemaan takapihaa puutarhan toivossa, maalaamaan ja tuunailemaan juttuja ja asioita jne jne jne. Tänä vuonna oon myös innostunu käsitöistä entistäkin enemmän (vaikka en tienny että se edes on mahdollista haha). Luonnollisesti suurimmilta osin saamme kiittää siitä Minnaa ja Tuulia designia -kun istuu kaiket päivät käsityö/askartelu-liikkeessä saa väkisinkin inspiraatiota. Sitäpaitsi Minna on samanlainen hörhöilijä ja ideoija ku minäki, että jos se saa jonku idean nii munki päässä syttyy usein lamppu ja sitte mennään ja lujaa. Heh. Viimeisimpänä villityksenä on nyt makramee, mutta siitä sitte toisella kertaa (mulla ei vielä oo tehtynä ku yksi kokeilu-versio, eikä siitäkään ole ku yks kökkö kuva).

Oon duunaillu koruja ja avaimenperiä sekä muita pikkujuttuja. Itseasiassa niinkin paljon että oon miettiny josko niitä myisi jossain. Ite ainakin tykkäisin ostella uniikkeja käsintehtyjä koruja ja muita juttuja. Oliskohan teillä kenelläkään mitään kiinnostusta? Oon niin kahden vaiheilla että laitanko myyntiin vai en, koska toisaalta ajattelen että joo tottakai laitan, mutta sitten toinen puoli kuiskii korvaan että pyh ei kannata ei niitä kukaan osta, kaupasta saa hienompia. En tiiä. Mitä mieltä ootte?


~ Heni

2 kommenttia:

  1. Jos paikkakunnallasi järkätään coneja kannattaa niihim hakee taidekujalle myymään koruka ja muita!
    Kevät on itselläki vähä tollanen innoatus aika :'D on kaikkee kivaa mm euroviisut, jääkiekon mm, koulujen loppu lähemee, aurinkoo ja vapaa-aikaa!

    -Myrsky

    VastaaPoista
  2. Bisnes vaan pystyyn mussu! �� Nii ja kiva ku kirjoottelet taas! ❤

    VastaaPoista